Internetes áruházunk működése

Internetes áruházunk működése

Miért nem kaptam értesítő e-mailt a rendelésemről?

 

Abban az esetben, ha nem kap visszaigazolást a leadott megrendelésről ajánlatos felhívni a 06 26/ 309-111 központi telefonszámunkat (8.00-16.30 munkanaponkon), hogy megbizonyosodjon róla, hogy biztosan beérkezett-e hozzánk.

Lehetséges: hogy elírta a rendelésében az email címet, gyakran előfordul a félregépelés; vagy esetleg nem véglegesítette a rendelését. Ilyenkor nem érkezik be hozzánk adat, ezért nem küldünk visszajelzést. Az is előfordulhat, hogy levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként értékeli az általunk küldött e-mailt. Így ha nem kapja meg a visszaigazoló e-mailünket a rendeléséről, arra kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappáját is, elsősorban javasolt ez a citromail és hotmail levelezők esetében.

 

Miért nem tudom leadni a megrendelésemet?

 

Amennyiben a rendszerünk nem engedi túl az adatlap kitöltésén, akkor valamely kötelezően kitöltendő mező hiányos vagy hibás formátumú a megrendelő lapon.

Kérjük, olvassa át még egyszer az adatlapot, piros hibaüzenettel jelezzük a hibás részeket.

Az Egészség Plusz hálózatról

Az Egészség Plusz szaküzletek hálózatának ország szerte már töb, mint 20 üzlete várja az egészségüket megőrizni akaró vásárlókat.

Azt valljuk, hogy minden az egészségmegőrzés területén tett lépés egy olyan hosszú távú befektetés, melynek megtérülése a hosszabb, betegségektől mentes élet és a jobb életminőség.

Az általunk kínált eszközök segítenek kellemesen, könnyen vigyázni egészségünkre. Kínálatunkban megtalálhatók egészség ellenőrző eszközök, vércukor és vérnyomásmérők, valamint alternatív terápiás lehetőségek: fényterápiás lámpa, mágnesterápiás készülékek és ékszerek, sóterápiás eszközök és még sok más eszköz és termék, amivel megőrizhetjük egészségünket.

Kapcsolat

  • 06 (26) 309-111/16-es mellék
  • 06 (20) 555-09-53 (rendelésekkel kapcsolatban)
  • vevoszolgalat@wellmed.hu

Egészség Plusz Facebook

Wellmed Magyarország Kft.
1027 Budapest Margit krt. 38